fredag 18 mars 2011

Plugg plugg plugg!


Har spenderat en stund här på morgonen med att plöja igenom lite uppgifter i ILB, jag börjar se slutet på alla dessa tusen uppgifter nu, äntligen! Bara 6 uppgifter kvar nu :-) Dock är det två muntliga, som känns lite mindre roliga (tycker fortfarande inte om att prata inför folk) och även den enorma slutuppgiften -> TIDNINGEN! Men det är samtidigt den absolut roligaste uppgiften och jag har kommit en bit på väg med den redan :-) Så jag har förhoppningarna på att jag ska vara klar med hela kursen till 1 april och som det ser ut nu är det inte omöjligt.

Idag snöar det här hemma, så typiskt! För det betyder att jag inte kommer kunna jogga idag (mina skor är inte direkt anpassade för att springa på lössnö över is) för då kommer det sluta med att jag halkar omkull och gör mig illa (garanterat). Så istället får det bli en hurtig powerwalk lite senare efter mitt möte i eftermiddag. Så jag hoppas jag får ihop 7 km idag iaf, får se hur det går för jag har jävulsk träningsvärk i mina ben :-/

Men nu ska jag hoppa in i duschen.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer