lördag 26 mars 2011

Lördagens planering

Lördag, ledigt! Borde sätta mig med skolarbetet men det tänker jag INTE göra. Idag ska jag vara ledig :-) Imorgon kan jag ägna tid till skolarbetet igen men just nu behöver jag en dag som jag kan lägga på lilleman, hemmet och annat helt enkelt. Jag vill känna att jag faktiskt är ledig från böckerna nu.

Planera just nu är;
Förhoppningsvis blir det stallet med Kristina & co.
Handla.
Fixa på vinden (beror på om det blir varmare ute eller inte, för just nu är det för kallt för att vara där uppe). Annars blir det att fixa i en av klädkamrarna här nere i lägenheten.
Vika tvätten.
Laga en riktigt god middag.
Soffmys med lilleman ikväll.

Så det finns lite att ta tag i ;-) Men först måste jag få lite frukost i magen för den kurrar nu.

Önskar alla en trevlig lördag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer