tisdag 1 mars 2011

Plugg!


Sitter och pluggar som en tok. Vill verkligen bli klar med detta nu! Men snart så ;-)

Idag var jag på arbetsförmedlingen och nu ska jag ut och jaga praktikplats. Det ser jag verkligen fram emot. Imorgon ska jag ringa runt lite och höra. Jag har två ställen som jag gärna vill praktisera på, hoppas det går bara :-) Den ena är i stan och den andra nere i Kvissleby så det vore kanske bäst att börja med den i Kvissleby men jag är ärligt talat mer intresserad av den i stan, hehe. Får väl pendla i 3 månader, det kan jag nog leva med :-P Saken är den att det går bara att praktisera på dessa ställen fram till i början av juni så jag kommer bara hinna med en av dem innan sommaren. Så får se vad det blir...

Imorgon, förrutom att ringa om praktikplats, så ska jag plugga (som vanligt). Jag ska nog även ta en sväng till skolan på eftermiddagen. För när Kevin har kommit hem från förskolan blir det svårt att plugga i lugn och ro.

På torsdag och fredag är det lektioner i stan som gäller. Fullpackad vecka som vanligt. Men någon av dessa dagar ska jag hinna med att träna också! Idag var ju tanken att jag skulle gå och simma men det hann jag inte med eftersom det blev att sätta upp hyllor i badrummet bland annat. Men nu ska jag nog lägga mig i badet en stund och lyssna på lite musik :-)

Trevlig kväll på er.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer