tisdag 22 mars 2011

Pw


Det blev en pw på 50 minuter idag. Det är inte så där jättekul att gå när man blir smicksur om fötterna var man än går. Men det blev en tur till Klockarberget tur och retur iaf, den vägen är nämligen bäst just nu :-)

Har även hunnit intagit lite lunch och sitter nu här med färgning i håret. Blev inte så nöjd med slingorna och jag passar inte så bra i ljusare nyanser iaf så :-P Tillbaka till mörkbrunt!

Efter detta är gjort ska jag göra mig i ordning och sedan åker jag nog iväg till skolan och sätter mig för att plugga. Det är svårt att få lugn och ro här hemma när lilleman kommer hem från förskolan. Det är ju oftast 200% som gäller :-P

På tal om lilleman så har han fått en ny fix-idé, varje gång man säger hejdå eller pussar han godnatt säger han; "Tack så mycket för hjälpen mamma". Imorse när han sa det frågade jag varför han sa så. Då fick jag till svar; "Jag bara sa så", haha. Han är rolig han min lilla skrutt :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer