måndag 7 mars 2011

Sjukstuga


Här hemma har vi sjukstuga för tillfället. Både lilleman och jag har fått feber men är ändå på gott humör :) Dock blir det mest bara hemmamys nu tills han kryat på sig. Jag "måste" bli frisk till imorgon för då har jag lektion i stan som jag inte får missa!

Resten av veckan är planerat mer eller mindre. Allt beror så klart på hur lilleman känner sig och om han blir frisk snart. Kryar han på sig snart så blir det dags ons, tors och fre för hans del.

Helgen har varit lugn och härlig. Jag har tagit långa sköna promenader och försökt njuta så mycket som möjligt av solen. Det är så härligt med detta vårväder :-) Man blir så glad!

Dags att stoppa lite frukost i magen.
Hoppas alla får en bra start på veckan.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer