lördag 19 mars 2011

Viktiga datum!

24 mars - Kanske arbeta på ett helt nytt jobb :-)
25 mars - Skriva körkortsteorin
28 mars - Uppkörning!!
1 april - Förhoppningsvis börja min praktik
1 april - Förhoppningsvis klar med min kurs
6 april - Christer fyller 36 år
8 april - Förhoppningsvis hämta bilen och hälsa på vänner och
familj hemma i Uppland.
15 april - Världens bästa vän, Emma, fyller 26 år
22 april - Jag fyller 25 år...
23 april - Påskmiddag med mamma & Lasse
6 maj - Mammas älskade lillplutt fyller 4 år!!
7-8 maj - Mammabloggalan!!!
14 maj - Kalas för lilleman

Det händer mycket roligt inom loppet av 2 månader! Mycket kul att se fram emot, vissa saker är mer nerpirrande än andra ;-) Känns skönt att ha saker att se fram emot inom den närmaste tiden. Efter den 14 maj händer det också en massa kul, som t.ex bröllop på Gotland till sommaren. Wow! Det ser jag verkligen fram emot! Men en sak i taget ;-)

Nu blir det frukost och en film innan jag ger mig ut på dagens (första?) motionsrunda. Tänkte ta mig runt Västbo kanske, beror på hur mycket snö som ligger på backen, det kom ju lite grann igår om man säger så :-P

Önskar alla en härlig lördag!

kram!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att körkortsboken kom till nytta du fick av mej:-) och att du nu klarar teorin (och uppkörningen också såklart)! lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag fick en ny från körskolan så jag har använt den till mesta del :-)

    Tack! Jag hoppas också att jag fixar det ;-)
    Kram!

    SvaraRadera

Kommentarer