fredag 25 mars 2011

Teorin!

Jag fixade teorin! :-D (ursäkta dålig bildkvalite, tog med iphonen)
Det var svettigt innan, det ska jag inte sticka under stolen med, fast att jag faktiskt skrivit teorin tidigare (närmare bestämt juli 2008). Runt 20 personer var vi som skrev och efter 30 minuter var jag klar, först av alla :-P (ja det är lite skrytsamt, men det kändes bra, haha) och gick därifrån med 57 rätt! Så nu kan jag lägga det där bakom mig och istället börja fokusera på uppkörningen som är på måndag. Jag önskar att jag hade möjlighet att köra lite i helgen, men eftersom jag inte kan köra något privat så är det bara att bita i det sura äpplet och hoppas att man klarar det ändå på måndag.

Nu har jag bänkat mig framför en dator i skolan. Ska börja spåna på vad jag ska ha för inriktning på min powerpoint-presentation. Något tips? Jag funderar på att ta antingen kläder, starta eget eller fotografering.

Ikväll tänker jag fira min godkända körkortsteori med något gott. Fruktsallad och glass kanske? Eller morotsstavar och dipp? Ja vi får se vad det blir.. gott ska det bli iaf ;)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Grattis, bra jobbat!! Då ska jag verkligen hålla tummarna för dig på måndag :D Det är en sån skönt och underbart känsla när man klarat uppkörningen :) // Martina

    SvaraRadera
  2. Grattis! verkligen kul för dej! du kommer närmare och närmare ditt körkort nu:)

    SvaraRadera

Kommentarer