fredag 11 mars 2011

I Studion

Jag och lilleman kom efter många om och men iväg till stan och till min vän Sonnys studio. Där blev det att fota en massa. Så jävla kul! Kommer absolut åka dit igen (om jag får för Sonny vill säga, haha). Visar bara ett urval av alla bilder vi tog. Även Kevin fick fota lite, han tyckte det var jättekul och ville ha min kamera :-P Men det får han icke! Däremot kan han ju få låna min lilla digitalkamera om han vill fota mer ;-) Faktiskt så fick han ett par fina bilder på mig som jag tänkte visa vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag gå och se efter vad min vän Björn lagar för god mat åt mig i köket. Snacka om lyx att ha kompisar som kommer över och lagar mat. Det händer ju inte varje dag kan man ju säga :-P

Önskar er alla en toppen kväll.

kram!






1 kommentar:

Kommentarer