onsdag 23 mars 2011

Lill-grisen!

Bild på Kevin samma dag som vi kom hem från BB (första gången), han är 3 dagar på kortet. Så otroligt liten, fin och underbar ♥ Det är en obeskrivlig kärlek man har till sina barn.
Gränslös och oövervinnerlig :-)
Jag är så glad att denna lilla kille finns i mitt liv.

Har nyligen kommit hem efter en härlig pw på 1 timme och 10 minuter med Kristina. Jag trodde inte att jag skulle orka nån lång pw idag pga magen som inte varit nå vidare efter maten (dumma plättar) men det gick riktigt bra ändå som tur var.

Så totalt idag har det blivit nästa 2 timmars pw, sammanlagt 1,2 mil :-)

Men nu blir det en dusch och sedan lite mer körkortteori innan det är dags att sova. Hoppas alla haft en bra onsdag, det har jag haft :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer