fredag 18 mars 2011

Friiiiday

Kevin sitter och spelar "Angry birds"
när vi var och hälsade på i Sonnys studio :)


Det blev ingen träning idag. Har helt enkelt inte hunnit med och det känns som jag var i behov av att ge mina ben en välbehövlig vila med tanke på den hemska träningsvärk jag haft. Det blir helt enkelt nya tag imorgon istället :-)

Imorgon tänkte jag även försöka hinna med att städa ur köksskåpen här hemma, välbehövligt kan jag lova! Usch vad länge jag har skjutit på det.. (skäms). Skafferiet har inte fått sig en rejäl urstädning sedan innan jul och nu är det MARS! Nä, verkligen dags att göra något åt det.
Jag tänkte även lägga ner några timmar på studier imorgon, iaf göra några uppgifter så man kommer lite närmare målet. För nästa vecka kanske jag inte har så många timmar över som jag hade planerat från början eftersom jag kanske ska arbeta lite :-)

Nu ska jag njuta av att det är fredag! Lilleman ligger nerbäddad i sin säng och sover sött, jag ska nog ta och göra i ordning en fruktsallad tror jag :-)

Trevlig kväll på er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer