tisdag 22 mars 2011

Skit också!

Jag har inte fått mycket gjort idag. Motivationen har varit som bortblåst och energin i botten. Gaah! Har inte tid med sånna här dagar egentligen :-/
Så får se om det blir skolan för att skriva prov imorgon eller inte. Är inte riktigt "klar" för att skriva provet även om jag tror att jag skulle fixa det ändå. Men nu behöver jag verkligen lägga mest tid på körkortsteorin så det blir nog det imorgon och på torsdag. På torsdag har jag även körlektion inbokad. Fredag eftermiddag blir det lite jobb :-)

Så lite omstrukturerat fick det bli. Nu känner jag att jag behöver röra på mig för jag har syndat idag (FY!). Både dricka och en go-bit :-( Antagligen för att jag har slarvat med maten idag så sötsugen var enormt. Dumt! Man ska inte låta bli att äta på regelbundna tider för då kommer monstret fram på en gång (sockerbehovet alltså). Så nu måste jag kämpa bort det!

Imorgon ska jag och Kristina gå och kika in gymmet också, skoj!

Men nu, motionera!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer