torsdag 24 mars 2011

Sluta blås!

såå sugen på att tatuera mig igen!!
(detta är i Sumpan, den 8 augusti 2006, min första tatuering)


Det blåser enormt mycket ute, tyvärr. Så det blev ingen morgon-pw idag utan istället fick det bli ett pass på crosstrainern, men det gör inget, minst lika svettig ändå :-P

En dusch, frukost och sedan åka in till stan för körlektion. Idag har jag "provuppkörning", en grej de tillämpar på min körskola. Då får man köra precis som om att det skulle vara en riktig uppkörning, så ser man om det är något man missar eller glömt bort. Skitbra tycker jag! Dessutom, på måndag när min riktiga uppkörning är, så har jag en körlektion precis innan för att man inte ska vara lika nervös när det är uppkörningen sen :-) Många knep har de, hoppas bara att de funkar för jag är sjukt nervös inför måndagen. Hua!

Idag efter körlektionen blir det vrålplugg på körkortteorin för imorgon 08.30 är det nämligen dags! Jag är i stort sett klar med teorin men det känns ändå bra att köra lite extra så man verkligen vet att allting sitter. Jag har ju klarat teorin en gång tidigare (sommaren 08) men man hinner glömma mycket mellan gångerna när man inte använder sig av det.

Nä en dusch var det ju :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer