tisdag 15 mars 2011

Vadå kärleksproblem?


Mina horoskop skriker ut samma sak var och varannan dag; "ikväll kommer det vara överhängande kärleksproblem", "denna vecka avslutas med kärleksgnabb" osv osv.
Jag tycker det är orättvist att man ska få ha kärleksproblem när man inte är kär eller har någon i sitt liv på det sättet :-P

Tisdag idag och jag tänkte faktiskt börja den här härliga dagen med en liten powerwalk/joggingtur. Det blir ingen lång sträcka för jag har lite bråttom iväg till skolan sen, men en stund ska jag vara ute iaf :-) Solen lyser och det är en perfekt start på dagen! Det blir nog en promenad/joggingtur ikväll också fast denna gång med sällskap. Kristina och jag tänkte ta oss ut, kul med sällskap så kan man pusha varandra lite grann.

Ska som sagt till skolan idag för att skriva prov. Sen måste jag hem igen och sätta mig med resten av kursen. Det stycket jag är inne på nu tar ganska mycket tid att göra så jag behöver verkligen lägga ner en massa tid på det nu så jag blir klar i tid. Jag har som plan att avsluta kursen innan 1 april. För sen har jag ungefär 1½ vecka på mig att få ut mitt betyg så att jag kan söka till universitetet innan den 15 april. Stressigt blir det, men det ska gå :-)

Dags att sätta fart :-)

Hoppas alla får en toppen dag!

Kram

1 kommentar:

  1. Betyget måste väl inte vara klart förns i juni?

    SvaraRadera

Kommentarer