tisdag 15 mars 2011

Tvätten...

Någon som vill vika all min tvätt som ligger fint fördelat i hela 6 stycken Ikea-påsar? :-/ Har absolut ingen lust att göra det där just nu, men eftersom jag ska iväg på lektion imorgon förmiddag så borde jag verkligen ta tag i det nu på en gång. Dessutom kan jag inte göra det imorgon kväll för då börjar ju GREYS igen :-) Äsch, drar igång Spotify i mobilen och sätter fart så är det gjort på.. 40 minuter kanske? Förhoppningsvis iaf. Sen blir det en dusch och efter det är det dags att krypa ner under täcket. Imorgon har jag min sista körlektion med min bästa körlärare Jonathan :-( snyft!

Har nyligen kommit hem från en powerwalk med min vän Kristina. Det var riktigt skönt att komma ut och dessutom få sällskap :-) Det hoppas jag att vi kan göra om snart igen.

Men nu tvätten...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer