torsdag 3 mars 2011

Move it!

Ikväll när lilleman har somnat ska jag hoppa upp på crosstrainern och köra en stund. Det var ett tag sen. Det behövs kan jag lova! Idag när jag var på stan och väntade på bussen hem gick jag och provade lite klänningar till mammagalan. Hittade en som jag verkligen fastnade för, men den där jädrans magen är ett problem! Jag vill verkligen försöka trimma den ordentligt inför galan så man kan åka dit och känna sig nöjd med sig själv med en klänning som sitter snyggt. Men det är ju inget som kommer av sig själv direkt :-P

Åh jag är så nervös inför morgondagen.. Väntar spänt på svar från stället jag sökt praktik på. Det skulle vara enormt roligt att få vara där, det är dessutom nära hemifrån så jag slipper åka buss. Men kom precis på att jag inte kommer hinna köra 3 månader ändå eftersom det tar ett par veckor innan alla papper är klara från arbetsförmedlingen (som måste godkänna praktiken osv. innan man får börja praktisera). Så det blir väl antagligen bara 8 veckor, men det är rätt okej ändå. Sen får vi se hur det bli i sommar.. blir väl att jaga andra praktikplatser eller nåt.

Har sett på facebook att många är nyfikna på praktiken osv. Jag lovar att berätta imorgon om jag får platsen ;-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer