måndag 21 mars 2011

1600!


Detta är inlägg nr.1600. Helt otroligt att man har skrivit 1600 inlägg! Det är en massa ord, tankar, funderingar och händelser som skrivits ner av mig. Roliga saker och tråkiga saker, livets upp och nergångar. Ja i stort sett allt som hänt i mitt liv mer eller mindre sedan april 2008.

Jag har precis intagit frukost och ska nu kasta mig in i pluggandet. Min kurs SKA bli klar nu har jag bestämt så det är bara att lägga på ett kol. Men det är tyst och lugnt här hemma så förhoppningsvis får man massor gjort :-) Strax innan lunch tänker jag ta mig en pw för att rensa huvudet och hoppas på att den friska luften ska ge mig tillräckligt med energi för att orka sitta hela eftermiddagen också. Man behöver ju pausa lite då och då för att få bäst resultat.

Hoppas alla har en bra start på veckan!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer