tisdag 22 mars 2011

Eld i baken!



Idag kan man börja kolla på sin deklaration via skatteverkets hemsida. Men eftersom jag ska göra bokslut för företaget så får jag inte ännu veta om jag får något tillbaka eller inte...
Däremot fick jag lite eld i baken och bokade in möte på NFC för att kolla över bokföringen och bokslutet. Det är högtid att göra det nu eftersom allt ska vara inlämnat den 2 maj, TIDSBRIST! Hua..

Så idag blir det vrålplugg på skolarbetet. Imorgon blir det förhoppningsvis skolan och skriva sista provet. Imorgon måste jag börja se över körkortsteorin igen, göra de sista repetitionerna så jag fixar den där nedrans teorin på fredag. Även hela torsdagen lär gå åt till körkortsteorin.
Fredag eftermiddag tar jag LEDIGT! Då tänker jag inte titta på några uppgifter överhuvudtaget. Lördag får jag nog börja se över alla papper till bokföringen och bokslutet, skriva ihop en lista med saker jag vill ta upp på mötet på NFC så det är i ordning gjort.

Ja det är minst sagt en stressig period just nu, det ska bli så SKÖNT när allting är klart. Då är det jag som tar en slappar-helg kan jag lova :-) haha

Nu blir det frukost, pussa på lilleman som ska till förskolan och sedan gräva ner sig i skolarbetet :-)

Hoppas alla får en bra tisdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer