lördag 12 mars 2011

The rest of my life

Efter allt skit man gått igenom försöker jag verkligen ta vara på dagarna. Göra sånt jag tycker är kul, övervinna mina rädslor och hinder osv. Jag känner att jag har tagit ganska stora steg i rätt riktning sedan i höstas. Det där de brukar säga om att "man lär så länge man lever" är något som verkligen stämmer bra. Mitt motto i livet har dock alltid varit; "man måste satsa för att kunna vinna", satsat har jag gjort många många gånger. Men nu, för första gången, så satsar jag inte på någon annan utan på mig själv! Det är nog precis det jag behöver :-)

Med storm tar jag mig framåt för resten av mitt liv!
Men nu ska jag först ta mig härifrån datorn till badrummet och sedan vidare till sängen för nu är jag trött :-P

Godnatt.
Kram

2 kommentarer:

  1. kul o hitta in i din fina blogg. Gullig liten kille du har.
    Jobbar du som fotograf??

    ska kika runt lite till

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att höra :)
    Nej jobbar inte som fotograf, är utbildad inom foto dock. En framtida dröm möjligtvis :)

    Kikade in på dina bloggar. Vad duktig du är!

    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer