onsdag 2 mars 2011

Backen!

Har varit iväg till Sidsjöbacken en stund idag med Björn. Det var otroligt skönt att komma ut efter ha suttit framför datorn och pluggat hela dagen. Man fick lite ny energi och när jag kom hem och hade ätit satte jag mig och gjorde klart resten av uppgifterna som skulle vara klara till imorgon :) Skönt! Så nu kan man ta det lugnt resten av kvällen...

Imorgon är det som sagt lektion som gäller. Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska försöka hinna med. Det visar sig. Lektion även på fredag och sedan är det helg!!

Idag fyller min älskade pappa år :) Ringde och grattade honom imorse.. present får han nästa gång vi ses (förhoppningsvis snart).

Men nu känner jag mig seg så ska ta och lägga mig i soffan en stund tror jag.

Hoppas alla haft en trevlig dag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer