fredag 11 mars 2011

Fredag!


Lilleman är frisk idag men får stanna hemma med mig ändå för att vila upp sig över helgen så han orkar med förskolan nästa vecka istället. Han åkte på en rejäl vurpa igår när vi gick ut för att åka lite stjärtlapp, första åket dessutom. Precis i slutet av backen råkade han snurra till och slog i munnen mot snön (som tyvärr är ganska hård nu) och slog hål på läppen :-( Blödde som f-n så jag trodde han hade slagit ut en tand. Mammas skrutt.. hua! Vi kröp ner i hans säng med en våt pappersservett på läppen och tittade på Draktränaren tills han hade slutat blöda.

Idag är det som sagt fredag och ingenting inplanerat. Skönt! Jag tror vi ska ta oss en promenad ner till Kvissle sen, kanske hälsa på min lilla älsklingshund om "svärmor" är hemma vill säga :-) Saknar den där lilla byrackan. Skulle vara skönt med lite frist luft också.

Jag är otroligt fotosugen måste jag erkänna. Måste försöka ta mig iväg till min vän Sonny snart! Varför kan det inte finnas fler dagar i veckan och fler timmar på dygnen? Tiden räcker aldrig till för allt man vill göra.

Nu lite frukost i magen, sedan ringa lite samtal och fortsätta med planeringen inför ett av årets absolut största händelser! Måste skriva tal också.. hjälp! hehe

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer