lördag 19 mars 2011

Älskade skitdag!

När man får sånna här skitdagar som man får ibland så är de faktiskt ett bra inslag i livet, för det är nämligen på sånna här dagar som man får lära sig världefulla saker som man kan ta med sig i framtiden.
Alla skitdagar som jag hade i höstas har gjort mig så mycket starkare och det är verkligen så att det är i motgångarna som man finner mycket styrka, iaf jag gör det :-)

Idag har varit en sån där skitdag, dock med några ljusglimtar. Vill skicka ett tack till Erik och Monika som fick mig på andra tankar under ett par timmar :-) Tack till er!

Det är även sånna här dagar som man inser en massa saker om andra människor. Jag har alltid varit en sådan som gärna ser gott i folk tills motsaten har blivit bevisad, och även efter det brukar jag ge folk chansen att trots allt visa sina goda sidor. Jag tycker det har varit en bra egenskap hos mig själv, dock blir jag ofta besviken på människor eftersom det visar sig att de fortfarande är lika som tidigare... Men men, man ska väl försöka lära sig av sina misstag. Jag borde kanske inte vara så godtrogen trots allt. Lite less på att bli besviken faktiskt.

Men men, strunt i det nu :-P Nu ska jag mysa ner mig i sängen och lyssna på lite bra musik och njuta av att det fortfarande är helg och jag fyndade lite på H&M idag för mina bonuscheckar som landade i brevlådan igår :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer