onsdag 20 maj 2009

Alldeles strax...

... är det roomservice :) Me love!
Min kära mamma är ju här nu och det känns så härligt. Spelar ingen roll hur gammal man blir för mamma är alltid speciell. Hon har busat med Kevin medan jag har lagat hemmalagad pizza. Sedan har vi badat plutten och stoppat honom i säng.

Imorgon funderar vi på att göra stan några timmar på dagen, det låter som en toppen idé tycker jag. Har sett en massa fina saker på Hemtex som jag är sååå sugen på. Skulle så gärna vilja köpa nya sängkläder till vårat sovrum men vi behöver verkligen inga nya (försöker komma på en ursäkt till att få köpa). Däremot så hittade jag bl.a en jättefin ljuslykta som skulle passa ypperligt på balkongen. Hittade även ett par riktigt fina oljelampor som jag också vill ha där ute. Sist men inte minst hittade jag ett par kuddar som jag tror skulle passa perfekt på den platsbyggda soffan (som förhoppningsvis blir verklighet snart).
Det är balkongen som är prio ett just nu men det är för att vi inte kommer kunna göra så mycket med resten av lägenheten på ett tag. Vecka 29 har vi dock funderat på att ta tag i hallen eftersom Kevin är hos Christer hela den veckan och Jennifer är hos sin mamma. Då har vi all tid i världen att pula på där :) Behöver så klart hjälp med tapetseringen av den superduktiga målaren som tapetserat barnens rum (smörar för fullt, hihi).

Men nu ska jag gå och lägga mig på soffan för snart börjar roomservice :)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer