fredag 22 maj 2009

Alone

Är så trött på det här nu. Människor lägger sig i och tror att de vet bättre om ens liv än vad man gör själv. De berättar för en hur man ska leva. Jag är så jävla trött på det! Jag kan leva mitt egna liv, tack!
Värst av allt är att de blir sura när man säger ifrån. När man står upp för sig själv och säger ifrån; "Jag kan leva mitt egna liv". Jag har alltid backat och inte sagt emot, bara suttit tyst och lyssnat, det är slut på det nu. Nu tänker jag inte ta mer skit. Kan ni inte ta det så; tack och adjö.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Har spenderat ett par timmar i Birsta idag. Nu är man trött och med en bultande huvudvärk. Äsch ska inte klaga.. Jag har det jäkligt bra ändå. Ska alldeles strax gå och hämta min lilla pratkvarn på förskolan, för det är precis vad han har blivit; en pratkvarn. Det kommer nya ord ur hans mun varje dag. Igår härmade han mig, jag sa: "mamma är bäst", Kevin direkt efter: "mamma är bäst" :) That's mama's boy!

Nu dags att klä på sig och hämta honom.

jonna

3 kommentarer:

  1. Ibland måste man stå för sina val man gör här i livet.. Även om det betyder att man måste vara ensam.. Så bara så att du vet. Kärlek är inte allt i livet...

    Bastun

    SvaraRadera
  2. Bara undrar... vem har påstått det?

    SvaraRadera
  3. Jonna... Bara för att man flyttat långt betyder inte att man är ensam... Du är inte ensam, inte jag heller. Kram på dig!

    www.maggies.blogg.se

    SvaraRadera

Kommentarer