onsdag 13 maj 2009

En bra dag

Vi har haft ännu en bra dag här i paradiset :) Precis hemkomna efter ett par timmar i Birsta, med oss hem kom det en massa saker, bl.a ett nytt tangentbord och ny mus till mig (trådlösa) vilket verkligen var behövligt. Sedan fick Jennifer handla lite grejer som hon velat ha ett tag. Vi köpte även blomlådor och hängamplar till balkongen. Sedan skulle Anders köpa skinnjackan till mig som jag ville ha (i försenad födelsedagspresent) men den var slut så klart, så ska kolla i stan nästa gång jag ska dit.

Nu är jag helt slut som vanligt :P Klockan är ju inte ens så mycket och jag kom precis på att det är Roomservice!! Aja då har jag inte tid att sitta kvar här längre... *flyger iväg*

Ser inte fram emot de två dagar som kommer härnäst btw... kommer vara helt slut :(

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer