tisdag 19 maj 2009

Mamma & mensVÄRK!

Min kära mamma ringde mig och sa att hon tänkte komma och hälsa på imorgon. Åh vad glad jag blev!! Saknar min mamma sååå mycket så det ska verkligen bli toppen att hon kommer hit :) Så på torsdag, efter att Anders kommit hem och allt sånt så ska jag och mamma ta en mor-och dotterkväll. Då blir det stan med bio och middag, åh va mysigt! Lite alkohol skulle tydligen vara med i bilden också hehe :-P Ja varför inte? Jag behöver dock plugga på fredag så några mängder blir det inte ;) Sedan ska även sizz och Henrik dyka förbi på torsdag på dan för de ska till Sundsvall. Det blir toppen!

Men den här förmiddagen har varit mindre kul. Fick mens och har haft världens mensvärk. Låg i sängen i fosterställning och trodde jag skulle dö.. jag lovar att jag inte överdriver det minsta. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv (när jag haft mens alltså, föda barn gör ju ondare). Men nu känns det lite bättre efter att jag tagit alvedon.

Nu ska jag försöka plugga lite igen, det försvann mycket tid när jag hade så där ont :(

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer