onsdag 13 maj 2009

Brown eyes

Ska alldeles strax packa ihop allt och åka in till stan. 2 prov idag alltså... hjälp! Löneadministrationen går nog men finansiering och kalkylering är desto svårare. Men men.. måste ju försöka ;)

Igår spenderade jag större delen av dagen på soffan. Hade absolut ingen energi alls.. så efter att jag varit ner på vårdcentralen och tagit cellprover så somnade jag i sängen några timmar. Det var sååå skönt. Men sedan blev det sängen tidigt iaf eftersom de närmsta dagarna kommer bli jobbiga som tusan.

Idag är det först stan sedan ska hela familjen åka till Birsta för att handla en massa grejer. Ikväll ska jag plugga. Imorgon börjar jag jobba kl.15 för vi ska ha inventering på jobbet så jag kommer väl hem runt 1 på natten igen sedan upp vid 06.30 för jag börjar jobba igen kl.9 på fredag morgon och jobbar till kl.18 på kvällen. Kommer vara helt slut... Lördag blir den slödag och på söndag ska vi åka till Arbrå för att kika hur sizz och Henrik bor :)

I förrgår kom Jona med en sticksåg till mig så nu ska det lekas, hihi :) Han är för snäll. Han blev väl trött på att jag ville låna hans hela tiden :P Har miljoner idéer så det passade ypperligt.

Känns verkligen som vi kommit någorlunda i ordning i sovrummet nu, känns så skönt! Det har jag verkligen sett fram emot. Nästa vecka kanske jag får ta tag i ena klädkammaren också, toppen!

Nu stressigt..

Min Anders är bäst!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer