söndag 10 maj 2009

Helgen är över (snyft)

lillkillen på sin födelsedags med presenterna från låtsas farmor och Johnny :)


kevin i lördags med några av sina presenter

Det har varit en väldigt rolig helg, men nu är den tyvärr över.

Igår så var det arbete fram till kl.16.30 sedan blev jag hämtad av sizz, Henrik, Tina och Vickan innan det bar hem till oss för 2-årskalas. Vi höll till nere i lokalen och det fungerade jättebra. Kevin var lite blyg till en början eftersom det var så mycket folk. Förutom de fyra ovanstående (som hämtade mig på jobbet) så kom även pappa, Mikaela och Andreas. Sedan var så klart Anders och Jennifer med :)
Kevin fick så många fina presenter och han var så nöjd. Tack alla!

Idag har jag och Mikaela spenderat dagen ute i Birsta. Först till Ikea och shoppa, sedan till skopunkten, vidare till Stadium och vi avslutade våran shoppingdag med att handla på coop. Det var så skönt att komma iväg bara hon och jag. Tack vännen! Det var välbehövligt kan jag lova :)

Nu har jag plockat fram min stationära dator så ikväll blir det spela :) det var ju typ bara hundra år sedan sist så det ska bli skoj. Det är det enda söndagskvällsnöjet jag tänker unna mig idag.

Imorgon är det måndag och självklart är det plugg på schemat. Tisdag ska jag till vårdcentralen för cellprovtagning (den obligatoriska), onsdag är det stan för 2 prov, torsdag plugg och fredag jobb. Till helgen, närmare bestämt lördag, funderar vi på att åka till Arbrå och kolla läget ;) Om vi får komma vill säga.. det måste kollas upp. Facebook nästa.

Hoppas alla haft en trevlig helg.




jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer