måndag 18 maj 2009

Lite fix och don

Idag har jag fixat och donat lite här hemma förutom att ha plugga då vill säga. Har bl.a fått upp gitarren på väggen i vardagsrummet, blev helt okej. Men jag vill tapetsera där inne för tapeten som sitter där just nu är inte fin.

vardagsrummet

Sedan har jag även fixat och donat lite vid mitt skrivbord. Numera sitter min skärm på väggen, köpte ett tilt- och vridbart väggfäste (wonderful). Sedan har jag fixat så att jag kan sätta upp mitt trådlösa tangentbord precis under skärmen så det inte tar någon plats på bordet. Sist men inte minst har jag flyttat anslagstavlan så nu sitter den på sidan av garderoben (syns inte på bild, men det är till vänster). Älskar btw min lampa från Ikea, den är så snygg! Anders fick en likadan och någon dag ska ni få se hans sida också, men det får bli när han också fått vit vaxduk (han har en grå för tillfället eftersom den vita var slut när vi skulle köpa).

min hörna :)

Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliteten, det är slut med batteri i digitalkameran så det fick bli mobilen istället.

Imorgon väntar hårdpluggning. Har 6 saker kvar att göra i skolan och imorgon har jag tänkt att iaf pricka av 3 stycken på listan. På onsdag prickas en av när jag ska in och skriva mitt absolut sista prov den här terminen. Sedan är det bara 2 kvar och de vill jag ha klara innan helgen vilket innebär att jag har hela torsdag och fredag på mig (men det är dock två examinationsuppgifter så de lär ta tid).

Nu ikväll har det inte hänt mycket. Vi har mest slappat och tittat på tv. Mikaela dök över för en stund sedan, alltid lika trevligt :) Jag tänkte jag skulle åka och titta in hennes nya lya någon dag nästa vecka. Måste ju se hur hon bor numera (nyfiken). Visste ni att hon umgås med mig för att jag är lika knäpp som hon? :) haha ja de vore väl ingen nyhet direkt. Varför ska man vara som alla andra när man kan vara som oss? :) hehe.

Nu ska jag mysa ner mig på soffan igen, det var såå härligt.
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer