onsdag 27 maj 2009

Trist, varför gör ni så här mot mig?

Nästan alla mina favoritbloggar är sååå dåliga på att uppdatera. Allt från vänner till opersonliga inredningsbloggar (jag läser det mesta).. alla är SÅ DÅLIGA! (på att uppdatera alltså). Vad ska jag nu sysselsätta mig med under dagarna när jag är ledig från jobbet? hmpf!
Jag skulle kanske kunna städa balkongen? Möjligtvis skulle jag kunna rensa upp i Anders klädkammare... Men det känns inge lockande förrän jag har fått läsa mina favoritbloggar. Så snälla, snälla, snälla UPPDATERA!! (Ni som är utomlands för tillfället får dispans, men ni ska senast ha bloggat 6 timmar efter att planet landat i Sverige igen!)

Hur som haver har jag ännu en idé när det gäller inredning (ovanligt va?). Anders kommer bli tokig på mig snart. Han skrotar typ hälften av mina idéer innan jag ens hunnit sagt vad det är jag vill. Min idé till sovrummet t.ex. även om jag innerst inne vet att det inte var någon bra idé när vi bor i hyreslägenhet men ändååååå, det hade blivit så grymt snyggt! Det får bli när det blir hus helt enkelt :) Men denna idé är inte så extrem direkt.. snarare tvärtom, detta är något jag kan göra själv och ska göra själv, idag! innan jag ska ner till mvc och sätta in den där satans spiralen (aj vad ont det kommer göra, nervööööös!) men sen slipper vi tänka på att köpa kodisar och liknande, det blir så dyrt i längden (förlåt mamma att du behöver läsa detta, men det är ju inte direkt så du tror jag är oskuld hehe).

Så nu ska jag nog börja trixa lite ;)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer