onsdag 6 maj 2009

Plugghästen

Har spenderat i stort sett hela kvällen framför datorn med "FiKa"-boken framför mig.. jag tror jag gått och blivit plugghäst :-P hehe
Nej men jag försöker passa på att mala på nu när man verkar ha omåttligt med motivation. Så skönt att få så mycket gjort på en gång.
Tanken är den att beta av alla inlämningsuppgifter så jag kan koncentrera mig helt på proven sista tiden. Skulle vara riktigt härligt faktiskt. Så skönt att pricka av uppgift efter uppgift på pappret där jag har skrivit upp det som är kvar att göra.
Nästa onsdag får jag pricka av två till på listan för då ska jag skriva 2 prov på en gång inne i stan. Både löneadmin. och FoK ska jag skriva direkt efter varandra. Efter det är det endast 1 prov kvar och det tänkte jag försöka hinna med att skriva veckan efter.

Men nu är det nog med plugg för ikväll, jag ska gå och dusha av mig lite fort sedan tänker jag krypa ner under täcket och mysa med min underbara sambo.
Imorgon hoppas jag på finväder så jag kan ta en långpromenad på dagen. Ska även försöka hinna med att fixa min nya idé till vardagsrummet. En "liten" inredningsdetalj som jag tror kan bli lite ball.

Nu duschen.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer