söndag 17 maj 2009

En dag i Arbrå

anders, henrik och kevin sparkar boll :)


vid badplatsen


Vi har haft en mycket trevlig dag i Arbrå. Visserligen tog vi oss en omväg dit med det är alltid kul att åka bil :) När vi kom fram stod maten klar på bordet; lasagne! åh vad gott det är. Sedan packade vi picnic-korgen och åkte iväg till en jättefin badstrand. Där satt vi och fikade, snackade och busade med Kevin i ett par timmar. Lillskrutten tyckte det var så kul att springa runt där i solen, riktigt varmt och skönt var det även så han fick springa naken en stund och han njöt för fulla muggar :)
Innan vi åkte hem igen åkte vi förbi Vickan och sa hej. Väl hemma fick Kevin äta lite middag och mysa i sängen en stund med oss innan vi bäddade ner honom. Sedan dess har man bara legat på soffan och slappat. Imorgon börjar en ny vecka som jag inte ser fram emot så mycket.. det är massor att göra och det är nu bara 2 veckor kvar i skolan :/ Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men det är bara att jobba på. Helgen som kommer är det jobb både lördag och söndag sedan har jag en sista ledig vecka innan sommarjobbet drar igång på allvar. Jag hoppas att jag är helt klar med skolan den här veckan så jag bara kan slappa nästa vecka och vila upp mig inför sommaren och allt vad den innebär.

Älsklingen har lovat att bygga en platsbyggd "soffa" till mig på balkongen, underbart kommer det att bli. Med järnvitriol kommer det bli toppen ;)

Nu ska jag krypa ner på soffan en stund till innan sängen kallar. Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har :)

min bil-tokiga son :)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer