söndag 24 maj 2009

Jahopp


Helgen är ännu en gång över.. Men denna har ju bara bestått av arbete, vilket har varit helt okej. Idag var det ett sånt jämnt flöde på jobbet så timmarna gick ganska fort. Hade tidig lunch idag så fick jobba 5 timmar i sträck vilket kan bli lite jobbigt när man blir röksugen men idag gick det förvånandsvärt bra. Det var många kändisar som tittade in idag också, det är kul när man inte är härifrån och få chansen att känna igen någon :)

Idag var vi alltså till svärmor och Johnny efter jobbet, där vankades det väldigt god middag i trevligt sällskap. Vi åt till vi nästan sprack och sedan fikade vi lite på det :P hehe

Imorgon ska jag för första gången cykla med Kevin till förskolan eftersom Anders monterade på cykelbarnstolen idag :) Det är perfekt att ha de dagar man har lite bråttom för det tar ändå 10 minuter att gå dit, sedan ungefär 5 minuter där på förskolan och sedan 10 minuter tillbaka (25 minuter för er som inte klarar enkelt matematik) som man kanske inte alltid har tid med på mornarna. Så har man bråttom kan man cykla och då sparar man garanterat in minst 10 minuter på det :)

Fick "trista" nyheter när jag slutade jobba idag också. Våran enda barnfria helg som vi ska ha nu på ett tag blir ingen barnfri helg eftersom Anders lovat att ha Jennifer på lördagen... men men.. inte så mycket att göra åt. Hade verkligen sett fram emot att bara vara med min underbara sambo, det händer ju inte direkt så ofta. Men jag tänker dock inte låta mig störas, istället för en heldag med min sambo tänker jag ha en ego-dag. Njuuuuta :) Åh vad härligt.

här ser ni min nya jacka. Ruskigt nöjd :)
Från Only, 899 kr.


Nu ska jag slappa lite och sortera tvätten inför morgondagen.. tvättstugan hela dagen :) Love!



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer