fredag 29 maj 2009

Uppe med tuppen.


3 förkylda personer som vaknade tiiidigt. Vi vaknade för ca 30 minuter sen.. Men ingen idé att försöka somna om eftersom vi alldeles strax ska kliva upp.
Nu får det bli en lugn morgon och hinna med allt utan att stressa :) Vi ska strax sätta oss och äta frukost.

Idag på vägen hem från TB ska vi stanna till i Gnarp och gå in på en hobbybutik där och titta lite :) Imorgon ska jag nog pyssla ihop något nytt igen. Vad det blir får ni se imorgon ;)

Ikväll ska jag njuta av en lugn kväll. Ligga i soffan, läsa min bok och äta på något gott (helst jordgubbar om jag får bestämma). Eftersom vi gått och blivit förkylda blir det nog tyvärr ingen grillning hos Henke och Stina :(

Nu ska jag gå och plocka fram frukost till killarna mina.


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer