torsdag 21 maj 2009

Skriva

Jag har ingenting att skriva men ändå vill jag skriva... vet inte vad jag ska skriva eller vad jag inte bör skriva (för sånt skriver man ju faktiskt ibland också). Men det är helt tomt, det är något som saknas på insidan just nu, jag kan bara inte sätta fingret på vad det är. Det känns som ingenting, men som Anders säger; "Nånting är det".
Det känns som jag saknar någonting men vet inte vad. Självklart saknar jag mina vänner och det.. men detta är något annat (funderar).

Visst strävar vi efter perfektion? Kan man uppnå det tror ni? Jag tror på det där som de brukar säga; "Ingen är perfekt". Jag vill inte vara perfekt, tänk vilka krav! Nej nära perfektion, det nöjer jag mig med ;)

Nu vet jag vad jag saknar; "Good Charlotte", "The Cranberries" och "No Doubt", fast egentligen är det ingen saknad. Det är den känslan jag har, den känslan som den musiken får mig att känna. Det går inte att förklara så jag låter helt enkelt bli. Men nu vet jag vad det är iaf :)

Några bra ord... öhh...hmm... "Maria du får inte sträcka upp handen" (Sverker på Datorkunskapen, åk 1 på gymnasiet). "Tove, sluta pilla i hålen" (även detta Sverker på Datorkunskapen, åk 1 på gymnasiet). Klassen:"Åh vad blond du är Ekk" Ekk:"Jag är inte blond, det här är min naturliga hårfärg" (Datorkunskapen, åk 1 på gymnasiet).

Minnen

1 kommentar:

Kommentarer