onsdag 6 maj 2009

Lite stressad just nu.

2-åringen nu på morgonen :)

Hinner inte skriva så många ord just nu. Måste äta frukost och sedan göra mig i ordning för stan. Provet känns som om det kommer gå åt fanders :/

Men just nu har jag mest min plutt i huvudet. Tänk att han blir 2 år idag! Det är helt otroligt. Satt och tittade på en film jag gjorde åt honom förra året vid den här tiden med Kevin i knät, han satt alldeles stilla och bara lyssnade och tittade. Här hittar ni den.
Älskar dig lilla skrutten. Du är det bästa som har hänt mig. Många grattis på din 2 årsdag önskar världens lyckligaste mamma.

Nu frukost sedan göra mig i ordning för provet och stan. Ska även hinna med att göra lite andra saker när jag är där inne.. så nu är det rapido!



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer