torsdag 7 maj 2009

Det krävs mera!

nolbykullen i all sin prakt

Jag har alltid varit en morgonmänniska, gärna lagt mig tidigare på kvällen och gått upp tidigt. Känns som om man får ut mer av dagen på det viset. Så nu tänkte jag försöka komma i säng innan 11 på kvällen och istället för att kliva upp 7 så ska jag kliva upp 6. Tänk vad mycket man kan hinna med då innan dagen egentligen har börjat!

Har även funderat på morgonpromenader. Det är då luften känns som friskast och jag tror det sätter en bra grund för resten av dagen. Dessutom behöver jag få in mer motion i vardagen och en morgonpromenad skulle vara toppen, då hinner jag ta den innan Kevin ska iväg till förskolan.
Så redan imorgon tänkte jag kliva upp i tid, Anders ska dessutom ta Kevin till förskolan så då behöver jag inte känna någon stress att jag ska hinna hem i tid utan kan ta min promenad och försöka staka ut ett bra stråk att gå. Tror att det blir runt dammen, det går ett elljusspår där och där kan det nog vara riktigt mysigt att gå på morgonen :)

Men nu ska jag krypa ner på soffan tillsammans med min kära sambo och se klart på hockeyn.



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer