torsdag 28 maj 2009

I en rosa helikopter

Dagen går mot sitt slut.. Det har varit en lite påfrestande dag med gnälliga ungar, trötta föräldrar och hetsig trafik. Vi åkte som sagt iväg till Birsta för att inhandla lite saker. Hittade nästan allt på listan förrutom mina gladiatorskor. Hittade ett par som jag verkligen föll för men jag bestämde mig för att titta på några fler ställen och innan jag hann gå tillbaka till mitt älskade par var alla så trötta och irriterade så vi satte oss i bilen och åkte hem istället.

Köpte dock detta:

Blondspray från Schwarzkopf (110kr), Fuktkräm för ansiktet från Nivea (75kr), hårsnoddar i olika storlekar från Åhléns och 2 st shorts från H&M(79,50kr/st).

This is me today:
Min bruna fina klänning från H&M.

Jag brukar vanligtvis inte använda klänning, har aldrig riktigt känt mig bekväm i det förrän nu då vill säga. Den är så skön, mjuk och härlig så den har jag haft idag. Dock inte när vi åkte till Birsta eftersom det börjat kallna på lite då så det fick bli jeans och linne istället :)

Imorgon bär det av tidigt till Tönnebro för att lämna Kevin. Trötta kommer vi garanterat vara. Imorgon ville Anders vara hemma och ta det lugnt så vi får ta Henke och Stina en annan dag istället.

Nu ska jag lägga mig i badet och raka benen igen. Det ska tydligen bli toppen väder i helgen så då blir det något kort på nederdelen så man får lite färg någongång. Blir inte så mycket av solen när man spenderar dagarna framför en dator och pluggar hela dagarna. Men nu är som sagt skolan klar så de dagar jag är ledig och det är fint väder i sommar ska spenderas ute :)

Morgonpromenad på lördag igen (hinner inte imorgon).

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer