söndag 31 maj 2009

Next step


Nu när jag klarat av skolan måste jag skaffa mig en ny sak att bita tag i. Det får nog bli rökningen tror jag. Jag prickar av en sak efter den andra på listan över saker jag vill göra och detta är nästa sak jag vill ta tag i. Den hör ihop med så många andra saker på listan så som; motionera mera osv. och det blir mycket lättare att motionera och må bra av det om man inte röker.

mmm.. mums med glass ;)

Så det börjar idag! att sluta med rökningen alltså... Wish me luck!

Vi ska om ett tag hoppa in i bilen och åka ner till TB för att hämta Kevin. Saknar min skrutt nu så det ska bli härligt :) Ska svänga in i Hudik på vägen bara och köpa några grejer på dollarstore som vi glömde igår.

Imorgon får jag förhoppningsvis mitt sista betyg vilket är i Löneadministration. Jag fick G i FiKa, vilket jag är totalt nöjd med eftersom mitt intresse för kursen varit NOLL och då blir det svårt att lära sig något.

I veckan ska jag hinna med att storstäda lägenheten; skura golv osv.. Känns som det behövs! Jobb tis, lör och sön väntar, så denna vecka är ganska lugn ändå men nästa vecka är tvärtom istället.

Men nu ska jag göra mig i ordning och sedan städa upp lite här hemma innan skrutten kommer hem :)



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer