måndag 20 december 2010

23+24+25

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre: När jag får göra något som tar bort mina tankar från den dåliga. T.ex åka skidor, spela bowling, kolla på en väldigt bra film osv.
En annan, viktig sak, som alltid får mig att må bättre är att hälsa på hos Emma, Rasmus och Ronja. Det spelar ingen roll hur ledsen, arg eller besviken jag är när jag kommer hem till dem för när jag går därifrån är det alltid med ett leende på läpparna!

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta: Nyhetsartiklar om barn som far illa, romantiska filmer (ibland) och när jag slår i lilltån!

♥ Dag 25 – En första: Nu under hösten är första gången som jag lyckats göra mig av med dåliga vanor under en tuff period (det brukar ju vanligtvis vara så att de dåliga vanorna får stanna kvar tills man passerat den jobbiga tiden). Men jag slutade ju faktiskt röka när jag nästan mådde som sämst. Nu har jag varit rökfri i 11 veckor (om jag räknat rätt). Väldigt stolt över mig själv måste jag erkänna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer