lördag 25 december 2010

Känslor...

Det är inte lätt det där med känslor (deja vú?) känns som jag skrivit om detta tidigare. Men jag kan verkligen inte släppa det.
Man träffar någon som man tycker om och allt känns bra.. men sen är det alltid något som ställer till det på ett eller annat sätt. Så typiskt. Något problem som står i vägen...

Men nu ska jag passa på, när jag är "hemma" och fundera ut vad jag verkligen vill..
Det är ju iofs inga beslut som man tar hur som helst. Men man kan ju börja försöka fundera ut vilken riktning man ska gå.

Nu längtar jag till onsdag/torsdag för då ska jag och lilleman hälsa på Emma, Rasmus och "mosters" lilla Ronja :) Det ska bli så kul!! Saknar dem så mycket. Och så ska det överlämnas lite julklappar också..

Nu önskar jag er en fortsatt trevlig juldag.

(ber om ursäkt för att det inte blir några bilder, men sitter ju på mammas dator)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer