måndag 13 december 2010

Stressigt!


Imorgon verkar bli en stressig dag (inga undantag där inte).
Först ner med lilleman på dagis, sen ner till butiken för att öppna för en kund, sedan hem för att möta upp Kristina som ska lämna sin underbara lilla dotter hos mig en stund medan hon åker in och fixar klart sin bröllopsklänning :) Ska bli mysigt att bebisgosa ett par timmar! När Kristina sedan hämtat lillfian ska jag försöka hinna med att tvätta, hämta lilleman, laga middag och även börja sortera ut lite urväxta kläder ur lillemans byrå.
Får se hur mycket man hinner med. Jag ska passa på att kolla upp lite "framtidsgrejer" medan jag är barnvakt också. Kombinera jobb och barnpassning borde väl funka en stund iaf? :)

Har precis klivit upp ur ett varmt och avslappnande bad. Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka slappna av lite med min stela nacke som inte vill sluta värka..

Bara 1½ vecka kvar till Julafton nu.
Måste nog kolla igenom julklapparna också så jag vet att jag fixat till alla.

Kram och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer