tisdag 7 december 2010

Bla bla bla

Städa, fixa, dona, städa, fixa, dona.
Bära grejer, rensa, plocka, städa, dona, fixa.
Ner på byn för att gå på banken.
Tillbaka hem.
Dona, fixa, städa, plocka.
Hämta lilleman.
Laga mat, städa, fixa, dona, diska.
Bada lilleman.
Städa, fixa, dona, plocka.
Lägga lilleman.
Dona, plocka, fixa, städa.
SOVA!

Hua vad trött jag kommer vara ikväll.
Har egentligen inte tid att sitta här.. men en paus i mitt städande, plockande, donande, fixande, kan man behöva också ;) Såg precis att jag glömt att lägga in lunch där i mellan allt.. men får se om man verkligen hinner med något sånt idag.

Jag vet att jag inte borde stressa. Jag borde verkligen inte stressa eftersom min mage varit i uppror väldigt mycket den senaste tiden. Men hur ska jag annars hinna med allt om jag inte stressar? Sen kan jag ändå inte sluta tänka på allt som händer och hur mitt liv kommer se ut framöver. Vet ingenting ännu.. Men det är bara att köra på. Försöka göra sitt bästa!

På tal om sitt bästa så har jag varit rökfri i över 9 veckor nu! Tjooohooo! F*N VAD BRA JAG ÄR! Jag saknar det inte ens. Ibland kan jag tänka på att röka när jag ser någon annan röka eller jag är och handlar på en kiosk eller nåt där man ser paketen ovanför kassan. Men nope, inge röksugen alls. Jag har inte märkt så mycket med min kropp av att jag slutat förrutom att jag inte är lika frysen av mig längre. Värmen har stigit lite grann och blodcirkulationen har nog blivit lite bättre :) Alltid nåt!
Nu är det bara några små saker kvar som man ska "ta tag i".

Men mest av allt så tänker jag bara på det där pirret.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer