torsdag 9 december 2010

Berg och dalar

Ja sånt är livet. Upp och ner. Berg och dalar.
Har spenderat den senaste timmen med att sitta och läsa gamla sms som var sparade i mobilen. Där kan man snacka om berg och dalar, haha.
Jag är väldigt glad att just den delen är över i mitt liv. Mina känslor som jag mådde så dåligt över för några månader sedan är äntligen borta. Ännu ett kapitel i mitt liv är avslutat. Nu har jag börjat skriva på ett nytt kapitel, vad som kommer ske i detta återstår att se. Mer berg och dalar förväntas dock.. men det är ju sånt livet är. Det har sina mörka och sina ljusa stunder. Även om de mörka är jobbiga så behöver man dem i mellan åt för att kunna glädjas över de ljusa stunder man får.

Av allt som hänt kan jag säga att jag lärt mig ett par svåra och även smärtsamma läxor. Så trots att mitt liv blev vänt upp och ner, och mycket har blivit svårare efter det som hänt, så är jag dock glad att allting som hänt har hänt.

Jag är, trots alla odds, väldigt lycklig :)
och mycket tackvare alla underbara vänner som stöttat mig på olika sätt under den här tiden. Jag är väldigt lyckligt lottad, det är jag mycket väl medveten om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer