onsdag 15 december 2010

Skaka rumpan och käka morötter


Jag kan inte minnas sist jag hade en sån här slappardag! Jag har inte gjort ett skit rent ut sagt. Legat i soffan och tittat på tv/film och ätit morötter, suttit vid datorn, degat i sängen och tittat i taket och funderat.. slappat helt enkelt. Så otroligt skönt!

Nu på kvällskanten fick jag dock ett litet ryck och hoppade upp på crosstrainern och körde 20 minuter (fortfarande ingen kondition). Det är så "enkelt" att ställa sig och köra en stund varje kväll egentligen. Men varför gör man det inte för? Ja jag vet inte.. så idiotiskt faktiskt.
Jag vill ju verkligen bygga upp min kondition och gå ner några få kilon till. Vikten står nu mera på 59,3 kg så det är inte många kvar till mitt mål. Men tyvärr går man i lite uppförsbackar titt som tätt här hemma så det blir att man lätt stoppar i sig fel saker fast man egentligen inte har tänkt att göra det.

Det är bara att kämpa vidare...


Nu blir det ett varmt bad och slappa lite mer ;)
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer