söndag 12 december 2010

Fotografera


Någon dag den här veckan tänkte jag försöka hinna med att åka till min vän Sonnys studio (FreshProduction) och fota lite :) Tänkte ta lite fina bilder på lilleman och kanske även få lite bilder på oss två tillsammans också. Jag vill nämligen ha lite nya foton upp på väggarna här hemma, bland annat tänkte jag ha några förstoringar på Kevin i hans rum. Lite tuffare bilder i sv. Tror det skulle passa bra i hans rum som har lite "tuffare" stil. Sen så är det kul att ha lite finare studiobilder att ge bort till nära och kära.

Får se vilken dag vi hinner med det. Jag ska ju försöka hinna med att packa ihop det mesta i butiken den här veckan, men får se hur man hinner med det.
Ska även på möte på arbetsförmedlingen, vara barnvakt åt lilla Isolde, springa ärenden och ringa lite viktiga samtal. Måste även tvätta upp ALLT innan vi åker hem över jul.

Jag har märkt den senaste tiden att jag trivs otroligt bra här i Norrland. Kommer nog inte flytta söder ut igen.. inte än på ett tag iaf. Inte när det känns som det gör nu. Jag älskar det här stället! Jag tror faktiskt att jag har hittat hem på riktigt den här gången :-) Det enda som saknas i mitt liv just nu är en underbar man att dela mitt liv med. Men där finns det ingen bråtska. Han får komma in i våra liv när det är dags. Trivs bra med att leva singel-liv just nu faktiskt. Försöker njuta av det så mycket jag kan för när man väl träffat någon igen så hoppas jag att det är för resten av mitt liv den gången...
Måste dock erkänna att efter den här turen med Anders så har det inte avskräckt mig trots allt. Jag kommer nog inte vara rädd att satsa igen när den dagen kommer. Kanske kommer jag vara mer reserverad än tidigare, fast det är nog en bra egenskap ;-)
Man går på en massa nitar i livet, men det lär man sig av. Man måste försöka hålla sig positiv. Det är bara en själv som kan göra ens liv till ett lyckligt liv.

Så sluta aldrig kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer