onsdag 8 december 2010

Men då!

(lilleman i Fjällnäs första gången vi var där)

Varför kan ingenting vara enkelt för?
Det börjar nästan bli skrattretande hur mycket allting kan vara krångligt, struligt och motsträvigt just nu. Men konstigt nog så kan jag fortfarande hålla humöret uppe. Jag är nästan rädd att jag är i någon slags chock och att det bara är en tidsfråga innan allt faller ihop och man inte kommer kunna kliva upp ur sängen en dag när man vaknar...
Men jag försöker njuta av att humöret är på topp trots att allt är kaos i mitt liv.
Det enda som jag har som fast punkt i mitt liv är min familj och mina vänner.
Allt annat är verkligen KAOS! Hua...

Imorgon åker jag och lilleman söderut :) Hem till mamma och Lasse. På fredag är det årets första julbord, det ska bli trevligt. Kommer hem igen på lördag så det blir ingen lång vistelse. Men det är nog lika bra för jag har mycket jag ska hinna med innan julen är här och vi åker söderut igen.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska ta och stoppa lilleman i badet och sedan väntar disken. Skönt att världens bästa Erik kommer hit efter jobbet så man kan få prata av sig lite. Jag är så glad att jag har så underbara vänner i mitt liv :)

Trevlig kväll på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer