tisdag 14 december 2010

Bebis!

Är barnvakt till lilla Isolde just nu. Snacka om att man glömmer fort hur det är att vara med en sån där liten en. Men hon är så snäll! När mamma Kristina hade gått så tittade vi lite på takfläkten en stund, busade framför spegeln och tittade lite på tvn innan det var dags för lite mat. Efter maten somnade hon gott i min famn. Mys!

Nu saknar jag "mosters" lilla tös där hemma i Uppsala ännu mer ju! Jonna tänker på dig Ronja, snart kommer jag och hälsar på!

Nu tänkte jag passa på att fixa lite arbete medan Isolde sover.. ringa några samtal och sedan maila lite. Sånt där som är enkelt att fixa när man är barnvakt till en liten bebis :)

I eftermiddag, efter att Kristina hämtat skruttan, ska jag hämta lilleman och sedan ska han och jag fixa med tvätten.

Ikväll ska jag nog ta och titta på alla bebisfilmer med Kevin och pussa på min "bebis" som inte är någon bebis längre. Hua vad tiden går fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer