onsdag 8 december 2010

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag


vad hade jag på mig idag: Eftersom jag inte hinner lägga upp någon bild så får jag väl berätta då att jag har ett par treggings på mig tillsammans med en brun tunika. Accesoarer idag är ett långt silver halsband och silver örhängen.
Ytterkläder får bli min svarta "halvlånga" jacka tillsammans med mina svarta stövlar.

Usch det låter så tråkigt när man skriver det så där.. men roligare än så blir det inte idag :-P Ska nämligen tvätta ikväll/imorgon så detta är några av mina "tvättkläder". De jag använder när allt det andra ligger i tvätten ;-)

Nu ska jag och lilleman klä på oss och gå till förskolan. Idag är det bara -8 grader, skönt! Då slipper man frysa.

Ha en toppen dag alla!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer