lördag 18 december 2010

Löööördag


Lilleman sitter uppkrupen i soffan och äter yoghurt. Det blev inte mycket till sovmorgon idag inte. Skrutten väckte mig strax innan åtta.

Sitter och funderar på om vi ska åka till stan idag eller inte. Det är nämligen ganska mycket snö ute och det är en bit till bussen = tungt att dra vagnen. Vi får helt enkelt se hur det blir. Jag skulle verkligen behöva åka in för jag har några få julklappar kvar att köpa upptäckte jag igår när jag gick igenom hela högen. Sedan tänkte jag försöka hinna med en synundersökning också.

Men nu på morgonkvisten blir det bara morgonmys och så ska jag ner i tvättstugan tänkte jag. Ska försöka hinna tvätta upp så mycket som möjligt innan vi åker söderut inför julen. Så skönt att komma hem till en tom tvättkorg istället för tvärtom :-P

Den här veckan har varit tung. Jag hoppas att det vänder snart... Skulle verkligen uppskatta lite medgång istället för motgång!


Nu vill jag önska er en mycket trevlig lördag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer