torsdag 30 december 2010

What to do?

Nedrans förkylning vill verkligen inte ge med sig! Börjar bli lite less på detta nu måste jag erkänna.. men inget verkar hjälpa heller :-( Aja, det är bara att bita ihop.

Jag längtar hem till norrland, till min lägenhet, till mina vänner.. Jag vill åka hem! Men innan dess ska jag åka till Arbrå och fira nyår med syster, svåger, mamma, Lasse, Kevin och Christer. Det ska bli så kul! Saknar sizz och svåger...

Men på söndag får jag äntligen åka hem igen. Wonderful! Men hade tänkt att ha en lugn vecka hemma med Kevin nästa vecka.. så kommer det inte att bli för jag måste jobba :( Har en massa saker kvar att göra i butiken och det måste göras till veckan för veckan därpå ska allting köras därifrån (förhoppningsvis). Jag hoppas bara att förkylningen har gett med sig tills dess så att man orkar köra på och få allting gjort så snabbt som möjligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ner till Vällingby centrum och köpa födelsedagspresent till min fina syster som fyller 29 år den 4 januari :)

Gott nytt år på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer